3r ESO
Activitats període de classes no presencials
1 Full d'avaluació
Fer una còpia del full d'avaluació en el vostre DRIVE i després compartir-la amb mi ndelcampo@iesbalafia.cat
Enllaç al full d'avaluació
Fer una còpia del full d'avaluació en el vostre DRIVE i després compartir-la amb mi ndelcampo@iesbalafia.cat
Enllaç al full d'avaluació2 Imatges dels projectes no començats
Preparar les imatges per realitzar els projectes no començats.
Preparar les imatges per realitzar els projectes no començats.
3 Expressió oral
Realitzar un arxiu sonor. Es poden proposar diferents formats.
Enllaç al tutorial per fer el guió
Realitzar un arxiu sonor. Es poden proposar diferents formats.
Enllaç al tutorial per fer el guió4 Perspectiva cavallera
Realitzar el disseny d'un personatge en perspectiva cavallera sobre una fulla quadriculada.
Enllaç al tutorial perspectiva cavallera
Realitzar el disseny d'un personatge en perspectiva cavallera sobre una fulla quadriculada.
Enllaç al tutorial perspectiva cavallera5 Perspectiva cònica
Lliurament de les activitats
Els dos projectes que us demano per a aquesta tercera avaluació estan programats per a ser realitzats seqüencialment seguint pas a pas les meves explicacions. Per a mi seria important poder fer un seguiment del vostre treball per sessió (per a poder fer-ho hauríeu d'enviar una fotografia després de cadascuna de les sessions de treball), però entenc que estem en una situació en la qual no tots disposeu dels mitjans necessaris per a fer-ho. Per això seré flexible amb les dates de lliurament dels treballs establint tres dades per a realitzar els lliuraments.
La meva recomanació és que, en la mesura que us sigui possible, feu un seguiment de les sessions setmanalment.
Els dos projectes que us demano per a aquesta tercera avaluació estan programats per a ser realitzats seqüencialment seguint pas a pas les meves explicacions. Per a mi seria important poder fer un seguiment del vostre treball per sessió (per a poder fer-ho hauríeu d'enviar una fotografia després de cadascuna de les sessions de treball), però entenc que estem en una situació en la qual no tots disposeu dels mitjans necessaris per a fer-ho. Per això seré flexible amb les dates de lliurament dels treballs establint tres dades per a realitzar els lliuraments.
Termini dels lliuraments
18/05/2020 Data límit per lliurar el projecte de perspectiva cavallera.
10/06/2020 Data límit per lliurar el projecte de perspectiva cònica.
Podeu fer un seguiment de les tasques que aneu lliurant en aquest enllaç: seguiment de les tasques
Podeu fer un seguiment de les tasques que aneu lliurant en aquest enllaç: seguiment de les tasques
Avaluació
La nota de les activitats a realitzar en el període de classes no presencials servirà per pujar fins a un 20% la mitjana que teníeu en el període de classes presencials. En els fulls d'avaluació he enllaçat les vostres mitjanes del curs (veureu que en totes les notes que vaig posar a la segona avaluació he arrodonit un punt cap amunt la mitjana que teníeu).Documents d'avaluació
BÁEZ GIMÉNEZ, LICETTE LUJÁNBASILIO FERNÁNDEZ, CLAUDIA
BENTICUAGA FERRER, JÚLIA
BOUNIF ROIG, SAID
CETRE DA COSTA, MAYA
COURTEAUX DOMINGUEZ DE LA TORRE, AINHOA
DE SANS TUR, IRENNA
GUASCH FATCHINI, JORDI
GUASCH FATCHINI, VICENT
JOSSE CAES, ISIS
KLEFISCH MARTÍN, MARIA
KOTLJAROV, SOLE
LOPEZ MORALES, DANIEL
MARI ESCANDELL, JUAN
OLIVERA BATISTA, KIRA
PALERM PLANELLS, MARIA
PROMES, AISHA NAOMI
RAMÍREZ FRANCO, PAOLA ALEJANDRA
RIERA TUR, JOAN
ROIG MARI, ANGEL
TORRES TORRES, MARTINA
TORRES VALVERDE, LAIA
TUR TORRES, PAULA
Seguiment del treball
Setmana 16-20 de març
2. Preparar els dibuixos o les imatges per fer les làmines pendents.
2. Preparar els dibuixos o les imatges per fer les làmines pendents.
Setmana 23-27 de març
1. Explicació activitat expressió oral
2. compartir: guió.
1. Explicació activitat expressió oral
2. compartir: guió.
Setmana 30 de març al 3 d'abril
1. Àudios enregistrats dels personatges.
2. Enllaçar àudios dels sons i de la música.
1. Àudios enregistrats dels personatges.
2. Enllaçar àudios dels sons i de la música.
Setmana 20-24 d'abril
1. Classe online (hangouts): dubtes i preguntes.
1. Classe online (hangouts): dubtes i preguntes.
Setmana 27-30 d'abril
1. Perspectiva cavallera. Sessió 02
2. Perspectiva cavallera. Sessió 03
1. Perspectiva cavallera. Sessió 02
2. Perspectiva cavallera. Sessió 03
Setmana 5-8 de Maig
2. Perspectiva cavallera. Sessió 1 vista en cavallera.
Data límit per lliurar els treballs de la 2n Avaluació 6 Maig
2. Perspectiva cavallera. Sessió 1 vista en cavallera.
Data límit per lliurar els treballs de la 2n Avaluació 6 Maig
Data límit per lliurar els treballs de la 2n Avaluació 6 Maig
Setmana 11-15 de Maig
1. Perspectiva cavallera. Sessió 2 vista en cavallera militar
2. Perspectiva cavallera. Sessió 3 volum aplicant color
1. Perspectiva cavallera. Sessió 2 vista en cavallera militar
2. Perspectiva cavallera. Sessió 3 volum aplicant color
Setmana 18-22 de Maig
1. Classe online (hangouts): Perspectiva cònica.
Data límit per lliurar el treball cavallera 18 Maig
2. Perspectiva cònica. Sessió 01
1. Classe online (hangouts): Perspectiva cònica.
Data límit per lliurar el treball cavallera 18 Maig
Data límit per lliurar el treball cavallera 18 Maig
2. Perspectiva cònica. Sessió 01
Setmana 25-29 de Maig
1. Perspectiva cònica. Sessió 02
2. Perspectiva cònica. Sessió 03
1. Perspectiva cònica. Sessió 02
2. Perspectiva cònica. Sessió 03
Setmana 01-05 de Juny
1. Dubtes i preguntes treballs endarrerits.
2. Dubtes i preguntes treballs endarrerits.
1. Dubtes i preguntes treballs endarrerits.
2. Dubtes i preguntes treballs endarrerits.
Setmana 08-12 de Juny
1. Dubtes i preguntes treballs endarrerits.
2. Data límit per lliurar el treball de cònica 10 Juny
1. Dubtes i preguntes treballs endarrerits.
2. Data límit per lliurar el treball de cònica 10 Juny